Matthiew Lincolc, Citroen Urban Escapism Concept, 2020 |
Με αφορμή τις αναφορές μας στην τεχνική των story boards, παρατηρήστε την παραπάνω αλληλουχία εικόνων / βινιετών ως επικοινωνιακού μέσου αφήγησης της διαδικασίας χρήσης ενός αντικειμένου (η εικόνα ανοίγει σε μεγάλο μέγεθος με ένα κλικ επάνω της). Προσπαθήστε να ακολουθήσετε ανάλογες οπτικοποιημένες μεθόδους περιγραφής των ιδεών σας (τί είναι, τί κάνει το αντικείμενο), αντί της λεκτικής περιγραφής.
Στον παρακάτω σύνδεσμο, μπορείτε να δείτε ένα εξαιρετικό παράδειγμα παρουσίασης ενός σχεδιαστικού project (Citroen Urban Escapism Concept, πτυχιακή εργασία) στο portfolio του Matthiew Lincoln. Παρατηρήστε την περιγραφικότητα των πινακίδων παρουσίασης, αλλά και τις κατηγορίες (why/γιατί, how/πως, story board/εικονογραφημένο σενάριο, inspiration/έμπνευση, initial exploration/αρχική εξερεύνηση, initial development/αρχική ανάπτυξη κλπ)
https://www.behance.net/gallery/98046517/Citroen-Urban-Escapism-Concept?fbclid=IwAR1BtvsBSJQ7SfCeWsVzPnFiTLJqLcStK0jhVJUTlb2i9GfRUhe8JJItsSY
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου